tisdag 12 oktober 2010

Mitt sista pokerspel

Spelade min sista match för mitt lag, hjälpte upp dom till 1an och tror det kommer bli tufft för dom tyvärr. Finns bara 1 kille som platsar i 1an i de laget. Jag har byt till ett lag som spelar i 1an, det är där jag hör hemma. Med lite flyt under säsongen så är vi nog med och fightas om en superliga plats (en av Sveriges bästa div att spela i) så jag har stora förväntningar på mig själv och för laget till nästa säsong. Vet att vi har kapacitet att gå upp, men då måste det tränas i sommar nu när det är uppehåll! Är någon sugen på att börja med dart? Eller ni kanske vill ta en match emot mig? Från 501 och ner till en dubbel och kliva? Ni kan få handikapp på 150/200 poäng om ni inte är allt för bra :-) bara att säga till så antar jag utmaningen :-) och kanske lite kort efter det? :-) Hur mår sonen då? Jo tack han mår bara bra, just nu så ligger han och sussar (därför jag har lite tid över) men annars så äter han som en bäver! han har gått upp 600gram på 1 vecka!

1 kommentar:

  1. De laatste keer dat ik poker gespeeld is het laatst month.Playing Poker is echt leuk en spannend en naar de top van het kunt u nu spelen online.

    SvaraRadera