måndag 17 maj 2010

Bögar är inte alls så oskyldiga som de vill framstå

Homofobi och homofobi...
RFSL och de som är med i bög/flat-parader vill gärna framstå som stackare under ständiga brutala påhopp och attacker från heteroSverige.
Nja, sanningen är den omvända.

Nyss fick jag en kommentar (raderad p g a grovt språk) från en anonym som påpekade för mig att bloggen Samtal om homosexualitet som jag gillar, följer och stödjer är skit. Och att Andreas som driver bloggen är idiot och fuskare.
Vad var det på g, undrade jag. Nu vet jag:
http://homoterapi.blogspot.com/2010/05/denna-blogg-ar-pain-in-ass-for.html

Vad trist att RFSL håller på med sådant istället för att som de hävdar slåss för homosexuellas rättigheter.
Man undrar liksom vem som är offer egentligen.
Är inte det på tiden att mynta en ny term: exgay-fobi?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar